Tuesday, January 17, 2006

3 Comments:

Blogger Mads said...

Fine fargar her.

Du stilte meg eit spørsmål for ei tid sidan, og her i dag kom eg tilfeldigvis over svaret medan eg lette etter noko anna. Denne fyren hevdar å ha løysinga på thumnail/fotoblogg-problemet med Blogger.

Vurderer å prøve dette sjølv etter kvart, men må tenke litt på det først.

12:08 pm  
Blogger Øystein said...

Svært interessant. Dette må eg sjå nøyare på. Eit fyrste-inntrykk: Viss det hadde vore råd å jobba vidare med det denne fyren har laga, kunne det vore føremålstenleg å ha thumbnailane vertikalt.

Og viss ein vil sjå bilete som er eldre enn 10 postar bakover, misser ein thumbnail-funksjonaliteten.

6:46 pm  
Blogger Mads said...

Ja, eg såg litt nøyare på det, og medaljen har eit par baksider, tydelegvis, så det spørs om det er aktuelt for min del.

5:36 pm  

Post a Comment

<< Home