Tuesday, May 30, 2006

Tunnelfoto 3

4 Comments:

Blogger Mads said...

Flotte linjer med sveipande effekt!

10:46 pm  
Blogger Jorunn Rage said...

Dette likte eg.

Sei meg, tek du bilete mens du køyrer bil, eller er du så vågal at du går ut av bilen inne i tunnelen?

12:31 pm  
Blogger Øystein said...

Takkar for kommentarane. Eg tek bilete mens Ingvild køyrer bil, no som ho har tatt lappen slepp eg nesten ikkje til bak rattet. Eller ein kan sjå det slik: eg er fri til å driva med fartsfotografi så mykje eg vil. Men dette gjeld nok berre dei to fyrste tunnelfotografia. Dette tok eg som fotgjengar, og tunnellen er den som ligg i bakgården vår.

6:50 pm  
Blogger Knut Rage said...

Desse bileta vart eg fascinert av! Eit interessant prosjekt - tunnelbilete! Kan ikkje hugsa at eg har sett særleg mange slike før. Kjempebra -særleg dette. Som Mads seier - sveipande.

10:00 pm  

Post a Comment

<< Home