Tuesday, August 29, 2006

Kran

2 Comments:

Blogger Mads said...

Flott bilete.

Akkurat denne krana (trur eg) har eg også fotografert for ei stund sidan - på ein litt annan måte - men eg har ikkje fått framkalt filmen enno, for den ligg i eit kjøleskap på Tysnes.

10:30 am  
Blogger Øystein said...

Takk! Og gratulerer med jobb som pressefotograf (med atterhald om at eg i halvørska kan ha sendt ein gratulasjon med Jorunn her om dagen)! Eg skal fylgja med i avisa.

Sjølv er eg tåleg nøgd med dette, men det kan tenkjast at ein kan råka biletet med kritikken at dette ikkje er meir enn ei attgjeving av ei flott kran. Ein vonar jo på å skapa noko meir enn berre ein slapp representasjon av røyndomen. Sjeldan greier ein å leva opp til det, riktignok.

Men gler meg til å sjå din versjon.

11:56 pm  

Post a Comment

<< Home