Thursday, October 27, 2005

Lange lukkertider, lite ljos

3 Comments:

Blogger Mads said...

Vanskeleg å ikkje overeksponere slike bilete, men du har klart det med A.

11:04 am  
Blogger Øystein said...

Du har sikkert rett, som vanleg, sjølv om eg med overeksponering forstår at eit bilete vert for ljost, noko som vel vert smak og behag? Men eg er einig i at ein av bilde A sine apellar, er at alt som ikkje er meininga skal vera opplyst ikkje er det heller.

Når det er sagt, tykkjer eg bilde C er vel så bra som bilde A, men eg kan jo ikkje sei korleis bilde C hadde vore viss det hadde vore eksponert meir riktig, i dine augo. Bilde C er laga med ei fyrstikk (som einaste ljoskjelde), så den gjev nok litt meir ljos enn det vesle mobil-lyset som er nytta i bilde B.

12:17 am  
Blogger Mads said...

Bilde C er eigentleg ikkje overeksponert, det heller, sjølv om det heilt klart er utbrend der som lyskjelda har vore. Korvidt B er overeksponert er ei smakssak, men eg synes A er best, for det funkar som abstrakt motiv.

3:35 pm  

Post a Comment

<< Home