Sunday, August 05, 2007

The Golden Hall


The Golden Hall, originally uploaded by Øystein Lid.

2 Comments:

Blogger Hallvard said...

Med mitt nyopna sinn ser eg... Ein referanse til The Lord of the Rings og ein gyllen hall med turistar i=P Eg kjenner meg litt som han bondeknølen i Kunstnar'n av Vinskvetten.
"Jamen han ha jo trakka rett igjøno da, meneskje, e da so vanskjele å fatta?"

Men dette er stilig, eg har ikkje sett gullfarga bilete før. Solskinet forsterkar vel effekten. Eller omvendt.

11:50 am  
Blogger Øystein said...

Takk for det. Eg tenkte òg på "gater av gull", og dette som ein slags forgård der alle måtte passera. Ja, eg lærte meg å farga eit bilete i gull akkurat i går. Ein må ha eit bilete med sterke kontrastar og så gjera det om til svartkvitt, og så gjera dei mørke tonane blåaktige og dei ljose raudgule.

1:05 pm  

Post a Comment

<< Home