Thursday, October 27, 2005

4 Comments:

Blogger Øystein said...

Eg vurderer dette som godt. Det var opprinneleg teke i fargar, men det gjorde seg mykje betre i svartkvitt.

12:30 am  
Blogger Hallvard said...

Heisann!
Eg kjenner meg i grunnen langt etterliggjande i fotografikunst, men eg ser kva eg likar.

Og dette biletet, saman med dei fleste andre teke med det nye kameraet, likte eg!
Kult med svart bakgrunnsfarge òg, forresten.

6:24 pm  
Blogger Øystein said...

Takkar! Er det ditt fyrste besøk her på Vita brevis? Du skulle ha sett alle dei dårlege eg har teke... Det vil sei, du har kanskje sett dei, plutselig hadde Ingvild posta alle mine eksperimentelle bilete såg eg, for ei veke sidan cirka...

10:42 pm  
Blogger Monika said...

hehe. kjekk kona

11:10 pm  

Post a Comment

<< Home