Thursday, September 20, 2007

Black Carrots


Black Carrots, originally uploaded by Øystein Lid.

2 Comments:

Blogger Hallvard said...

Dette er stilig. Makabert, på ein måte. For desse gulrøtene ser ikkje det spøtt freistande ut. Oppkappa og lagt til sides.
- Dei liknar litt på bæsj, syns eg.

Etter mi meining, synst eg dette biletet t.d. kunne vore brukt i ein kampanje for å bevara regnskogen. Me kappar han opp og han er til nytte for oss, men trea ligg svarte og døde tilbake.

12:34 pm  
Blogger Øystein said...

Hehehe. Bæsj. På Flickr var det ein som tenkte på fingrar. Sjølv hadde eg ingen av delene i tankane, men eg set pris på ditt skrudde sinn. Eg har tydeligvis funne fram til ein spesielt makaber shade of black.

Når det gjeld det solnedgongsbiletet som du kommenterte, men som eg ikkje svarte på, så fikla eg nok litt med det i Photoshop, men berre for å få det til å likna meir på det eg faktisk såg den kvelden. Ganske spektakulære greier, om jeg så må si det selv.

1:43 am  

Post a Comment

<< Home